Kjøpsbetingelser i nettbutikk - Sunbelt Massasjebad

Kjøpsbetingelser i nettbutikk

1. Ordrebekreftelse og ekspedering av ordren

Når bestillingen din er registrert vil du motta en ordrebekreftelse med ordrenummer fra oss. Kontakt oss hvis du ikke får denne, slik at vi kan sjekke hva som har skjedd.

Vi sender ut varer mandag – fredag kl 13.00. Kommer bestillingen etter dette blir varen sendt dagen etter. Vi gjør vårt ytterste for at kunder skal få varene sine så fort som mulig.

Det er aldersgrense på 18 år for å handle i nettbutikken. Er du under dette, må en myndig person bestille for deg.

Du er selv ansvarlig for at alle personopplysninger på deg er korrekt, slik at vi sender varene til riktig adresse og at vi kan nå deg for å gi beskjeder vedrørende bestillingene.

2. Betaling

Som betalingsmåte benytter vi oss av Klarna. Dette er en av de sikreste betalingsmåtene på internett.

Du kan kjenne deg trygg når du handler med Klarna. Opplysningene du har på kontoen din krypteres og lagres sikkert på serverne til Klarna, og de kommuniseres aldri videre til nettstedene hvor du handler. Klarna tilbyr kjøperbeskyttelse, det vil si at de kan hjelpe deg med å få pengene dine tilbake hvis noe skulle gå galt med et kjøp eller et salg, så lenge noen få betingelser er oppfylt.

Klarna tilbyr forskjellige betalingsløsninger, velg den som passer deg best.

Uansett om hvor du kjøper, og/eller overfører penger kan du føle deg trygg med Klarna.

3. Skade på varen

Hvis du oppdager at pakken er skadet ved avhenting, må du melde fra om dette med en gang til bedrift@sunbeltspa.no. Oppdager du en transportskade først når du åpner emballasjen må du snarest ta med deg hele forsendelsen inklusiv emballasjen tilbake der du hentet pakken og fylle ut et skadeskjema. Utleveringsstedet hjelper deg med utfyllingen av sitt standard skadeskjema.

4. Transport av bad, boder og terrassetak

Når varen sendes til kunde med transportør er det viktig at kunden pakker ut og sjekker varen for skader før varen kvitteres ut.

Evt. Skader noteres på fraktbrevet, det er kundens ansvar at dette blir gjort, selger kan ikke holdes ansvarlig om skade ikke er notert på fraktbrev. Dette må gis beskjed til bedrift@sunbeltspa.no innen 7 dager etter varen er mottatt. Dette gjelder produkter vi sender med langtransport, foreksempel bad.

Med varer som blir sendt med Bring må eventuelle skader noteres ALLTID ved mottak. Ser du skade på emballasje, må dette noteres til Bring med engang.

Meny

Innstillinger